CILJ inovativnega modela lokalnega partnerstva je odpiranje sistemov izobraževanja in usposabljanja v širše okolje, povečanje vključenosti odraslih prebivalcev v vseživljenjsko učenje, povečanje zaposlitvenih zmožnosti, spodbujanje gospodarskega in lokalnega razvoja, izboljšanje splošne izobraženosti odraslih.
Konzorcijski partnerji projekta so:
1. LU Kočevje – poslovodeči konzorcijski partner
2. Gozdarsko društvo Medved
3. Srednja šola Kočevje
4. Območna obrtno-podjetniška zbornica Kočevje
VIDNEJŠI REZULTATI PROJEKTA po obdobjih:
junij – avgust 2008 |
Model lokalnega partnerstva ZAKLADI KOČEVSKE |
september – december 2008 |
Gozdna učna pot |
januar – marec 2009 |
Izdelava lesenih učil za gozdno učno pot |
april – junij 2009 |
Vodeni obiski gozdne učne poti in organizirane gospodinjske delavnice |
julij – avgust 2009 |
Publikacije in gradiva, Dostop do e-gradiva Odkrijmo zaklade gozda, Zbirka receptov jedi iz gozdnih sadežev, Promocijska zloženka programa Odkrijmo zaklade gozda |
september – december 2009 |
Načrt programa Izdelava kočevskih spominkov iz lesa |
januar – marec 2010 |
Izvedba programa Izdelava kočevskih spominkov iz lesa, Načrt programa Pokukajmo v skrivni svet ptic, Promocijska brosura Pokukajmo v skrivni svet ptic |
april – junij 2010 |
Razstava kočevskih spominkov iz lesa, Izvedba programa Pokukajmo v skrivni svet ptic |
julij – avgust 2010 |
Evalvacija izvedbe programa Pokukajmo v skrivni svet ptic |
september – december 2010 |
Izobraževanje za NPK čebelar/čebelarka (teoretični del) |
januar – marec 2011 |
Izvedba programa Priprave jedi iz medu |
april – junij 2011 |
Izobraževanje za NPK čebelar/čebelarka (praktični del), Promocija lesarskih poklicev, Zbirka receptov jedi iz medu, Okrogla miza Kočevski med in trženje medu, Zaključna konferenca |
julij – avgust 2011 |
E-gradivo Čebele in med |
Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada ter Ministrstvo za šolstvo in šport. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa razvoja človeških virov za obdobje 2007 – 2013, razvojne prioritete: Razvoj človeških virov in vseživljenjskega učenja; prednostne usmeritve: Izboljšanje kakovosti in učinkovitosti sistemov izobraževanja in usposabljanja.